Thursday, 22 December 2011

You bring out the smile

hai , terkejut aku td ada org mai sergahh . tetiba jaa . nsib tak melatah , okay sudh . okayy msti org nk tnyakn apala yg aku nk updte skrg nie , emm, bulatkn bijik mata anda dan tngok pda skrin btol2 , takmau tngok tmpt lainn haa. brdsrkn tjuk nie smua tau tak apa mksud kwn? yalaa , kwn tu brmksud seseorang yang mengenali kita antara stu dgn yang lainn , smua org ada kwn kan? bhong sgtla takda kwn , mesti ada punyaa . ehh senyum skitt :)

kwn pulak adaa bebrbagai jenis , hehee :-

: kwn baik yang bermksud kwn yg sllu ada dgn kita tak kira sush sng laa . thats kwn baik
: kwn maya yg brmksud kwn yang ada dlm lmn seswng mcm fb , twitter , dan lain2 lg laa tp kita tak tahu pon dy d mna? taktgur kita pon bila jmpaa , eh ni hang ka? alammakk ! --"
:last skli kwn yang pling aku tak suka , kwn makan kawan ! tu kwn yg suka tikam kita dri blkng , hui bukn ambvik pisau bnuh blkng kitaa , bukn yang tuu . tp yg nie sukaa erita hal bruk kita dkt org lainn , emm mcm2 lgi laa . dpn kita pijak gajah pon tk mati ! :p 

Alhamdullillah , smua kwn2 aku okay jaa . aku sng bila dgn hampaa  :') hikhik , sayang hampa lah !








Assalamualaikum ;)

dh dekt pkoi 1 lebih dah kan? fuhh ! penatnyaa td dok terjegil mata , tngok blog2 yang lawa segak . jealous ni , jealous nie ! hemm , mak dh pnggil makn dh , aduhh makk , tak lapaq lgi laa. td pon dh srpn pkoi bpa dh , hehee . nsi td pnyalah bnyk. mak kta mak top up nsi td . hahaa ! apala -.- btw , kita skrg tngh sinyumm bnyk oo. sbb nk ttpkn ksdihann , :( hem , tp ayaq mata , laju jugakk. mcm air terjun ! puii, msok dlm mlut , dh la msinn , hahaa :) 

#k nk stop dh :) byee !